İşitme engelli muhtar, dördüncü kez aday

ISITME ENGELLI MUHTAR, DORDUNCU KEZ ADAY ERZINCAN - BARIS YALCINKAYA - ERZINCAN'IN UZUMLU ILCESINDEKI MAHALLESINDE 3 DONEMDIR MUHTARLIK YAPAN ISITME ENGELLI MEHMET ALI YENICERI, 30 MART'TAKI SECIMI DE KAZANARAK GOREVINE DEVAM ETMEYI HEDEFLIYOR.ERZİNCAN - BARIŞ YALÇINKAYA - Erzincan'ın Üzümlü ilçesindeki Mahallesinde 3 dönemdir muhtarlık yapan işitme engelli Mehmet Ali Yeniçeri, 30 Mart'taki seçimi de kazanarak görevine devam etmeyi hedefliyor.
Üzümlü ilçesi Fatih Mahallesi'nde 1999 yılından bu yana muhtarlık görevini yürüten 42 yaşındaki Yeniçeri, seçim çalışmalarını sürdürüyor. Mahalledeki evleri tek tek ziyaret eden Yeniçeri, önceki 3 dönemde olduğu gibi 30 Mart'taki seçimden de galip ayrılmak istiyor.
Yeniçeri, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "9 yaşında menenjit hastalığı sonucunda işitme yetimi tamamen kaybettim ama konuşmada ve halkla iletişim kurmada hiçbir zorluk çekmedim. Halkın isteğine, Mahallenin talebine, kanunlara ve yönetmeliğe göre hizmetlerimi yürütmekteyim. 3 dönem muhtarlık yaptım, hiçbir zaman görevimi kötüye kullanmadım" diye konuştu.

"Engelli olmam halkla konuşup kaynaşmamda hiçbir sorun yapmıyor" ifadesini kullanan Yeniçeri, şunları söyledi:
"Halkın yavaş konuşmasıyla dudaktan anlıyorum. 7'den 70'e herkeste Telefonum var, herkesle mesajlaşarak iletişim kuruyorum. 4. dönem adaylığımda ise mahallemde yaşlının, fakirin, yoksulun 'Allah, muhtarımdan razı olsun' demesi beni mutlu ediyor. Engelli olmak insanı hayata küstürmez, insanın güveni varsa bu insan her şeyi başarabilir."

- Mahallelinin görüşleri
Mahalle sakinlerinden 79 yaşındaki Turan Geylan ise "Bugüne kadar yapmış olduğu hizmetten biz memnunuz. razı olsun kendisinden, engelli olduğu için de zaten seve seve oy veriyoruz" dedi.
Yeniçeri'nin işitme engelli olmasının bir sorun teşkil etmediğini dile getiren Geylan, "Herhangi bir dairede iş bitirme yönünden mahalle arkadaşına, komşusuna yardım konusunda hiç üşenmeden o yardımı yapar" ifadesini kullandı.
Muhammed Sefa Şahin (21) de  "Ben 6 yaşındayken kendisi bu yola baş koymuş. Ben 21 yaşındayım ve bu onun 4. dönemi" dedi.
Yeniçeri'nin tecrübeli bir muhtar olduğunu dile getiren Şahin, "İletişimde hiçbir sıkıntı yok. Gerek el hareketleri, dudak okuma gerek yazma, mesajlaşma gibi hiçbir sıkıntımız olmuyor" diye konuştu.
Ferhat Pir (19) de işitme engelli Yeniçeri'nin çalışkan bir muhtar olduğunu belirtti.  (A.A)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ