Aydın Emniyetinden Sosyal Sorumluluk Çalışması

Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğünce ilk kez düzenlenen etkinlik kapsamında Engelli evlatlara sahip İl Emniyet Müdürlüğü personeline tekne gezisi düzenlendi.


Engelli evlatlara sahip Aydın İl Emniyet Müdürlüğü personeli Didim’de tekne gezisi yaptı. Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Sosyal Hizmetler Şube Müdürlüğünce etkinlik kapsamında 17 engelli ailesi 3 günlük program kapsamında Didim’e geldi. Altınkum’da gerçekleştirilecek tekne gezisi öncesinde bilgiler veren Aydın İl Emniyet Müdürlüğü Sosyal Hizmetler Şube Müdürü Kubilay Erçin “Aydın İl genelindeki engelli evlada sahip personelimiz ve aileleri bu etkinliğe katıldı. 90 engelli ailemiz var ve biz ilk etapta 17 aileden 90 kişiyi Didim’e getirdik. 3 günlük program kapsamında ailelere bugün tekne gezisi tertipledik. Bu etkinlikte ilk kez aileler çocuklarıyla beraber oldular. Hem ailelerin sosyal hayata alışmaları hem de çocukların rehabilitesi anlamında bu etkinliğin güzel olacağına inanıyorum” dedi.

Etkinlik kapsamında aileler ve çocukları tekne ile Didim koylarını gezerek hoş dakikalar yaşadı.

İhlas Haber Ajansı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ