Sarıgöl'de Köy Okulundan Şiir Dinletisi

Sarıgöl ilçesi Dindarlı Köyü Ahmet Yoldaş İlköğretim Okulu’nda üç yıldır görev yapmakta olan görme engelli Türkçe öğretmeni Hasibe Gezgin, köyün ve öğrencilerinin sevgisini kazandı.


Göreve geldiğinden bu yana çalışmalarıyla göz dolduran Türkçe öğretmeni Gezgin, bu kez de üç öğretmen arkadaşı ve 15 öğrencisi ile birlikte hazırladığı "Büyük Yolun Küçük Yolcuları" adını verdiği şiir dinletisini, Sarıgöl Belediye Düğün Salonu’nda gerçekleştirdi.

Şiir dinletisini Sarıgöl Belediye Başkanı Ömer Karcı, İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Savaş Muratoğlu, daire amirleri, Dindarlı Köyü’nden gelen öğrenci velileri ile çok sayıda vatandaş izledi. Dindarlı Ahmet Yoldaş İlköğretim Okulu’nun 4 ve 8. sınıf öğrencilerinden 16'sı çeşitli şairlere ait bir birinden güzel şiirleri sunarken, dinleyenlerden büyük alkış aldı. Görme Engelli Türkçe Öğretmeni Hasibe Gezgin, geçen yıl çıkardığı "Işıktan Elim" adlı şiir kitabından "Mavi" isimli şiiri okudu. Ayakta alkışlanan Hasibe öğretmenin, öğrencileri de başından aşağı gül döktü.

Görme engelli Türkçe öğretmeni Hasibe Gezgin, şiir dinletisi sonrası yaptığı açıklamada, "Ben kendim de kitap ve şiir yazıyorum. Öğrencilerimin de yazmalarını, edebiyata gönül vermelerini, içlerindeki duygularını yansıtmalarını arzu ediyorum. Onları teşvik etmek için böyle bir etkinlik düzenledik. Bu duyguları öğrencilerimin de almasını istiyorum" dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ