Özürlü raporu süresi Bitiyor

Merhaba SAİT bEY;

Sormuş olduğunuz soru şu şekilde idi : slm babam özülü raporu iki yılık vermiştir marta sona erecektir nasıl örenmem lazım ve hangi kuruma baş vuuda bulunacam bana bu konuda yardımcı ollursanız sevınırm ankara özülü genel merkezi tl no vermenıze rica olur

Cevap : Babanızın raporu nedir ,yüzde kaçtır ,ne amaçlı alınmıştır. Bu bilgileri aktarmadığınız için sorunuza şu şekilde cevap yazacağım.. Raporlar yeni yönetmeliğe göre artık 2 yıl bile olamayacak en fazla 1 yıl olacaktır. Raporu aldığınız hastaneye giderek YENİLEMEK istediğinizi belirtmeniz yeterli.. Ama dediğim gibi rapor hakkında kısıtlı bilgi yazdığınız için başka bir birime başvuru yapıp yapmamanız gerektiğini bilemiyorum.. Tekrar geniş bilgi verirseniz dönüş yaparız. öZİDA nın numarasını istemişsiniz  3127057015 Saygılarımızla http://engellileriz.blogspot.com/

Yorumlar

  1. selam ben 2018 ekpss sınavına girdim ve tercihler alınmaya başlayacakmış benim raporumun geçerlilik süresi 26 kasım sanıyordum ancak maalesef 16 kasım imiş ben bugün yeniletme işlemini başlattım ama tercih süresi 28 kasımda başlamakda olup benim rapor yenileme işlemim yetişirmi lütfen cevap yazın çok önemli atanamazmıyım tercih yapamazmıyım aylarca takip ettim ama malesaf böyle bir sorun oldu tercih zamanın sonuna kadar rapor yenilemesi tamam lanmış olurmu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ