Engelli öğrenciler Kendileri İçin Düzenlenen Kermeste Satış Yaptı

Akıncı Özel Eğitim Okulu Yönetimi okuldaki engelli öğrenciler için yapılacak olan Spor Sınıfı için kermes düzenlediler.
Engelli öğrencilerin kullanımı için özel olarak dizayn edilecek olan spor sınıfının yapımı için Akıncı Özel Eğitim ve Uygulama Okulu İdarecileri ve Okul Aile Birliği Fethiye Kordonboyu’nda bir kermes düzenlendi.

Düzenlenen kermese Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Yüksel Gültekin, Şube Müdürleri Metin Delibaş, Timur Ergün, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Uğur Çomak, Ak Parti İlçe Başkan Yardımcısı Burhanettin Tuna’nın yanı sıra Eğitime ve Engelli öğrencilere verdikleri büyük katkılar ile adından sıkça söz ettiren Fethiye Evi Gönülleri Başkanı olan Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı’nın eşi Nesrin Saatcı ve Fethiye Evi Gönüllüsü Bayanların yanı sıra özellikle köy okullarına verdiği destek ile tanınan Fethiyeli Genç İşadamı Harun Sağır katıldı. Öğretmenler ve Öğrenci velilerinin kendi elleri ile hazırladıkları el işi ve gıda ürünlerinin satışının yapıldığı kermese vatandaşlar havanın da güzel olmasından dolayı yoğun ilgi gösterdiler.
Düzenlenen Kermes ile ilgili olarak bilgi veren Akıncı Özel Eğitim ve Uygulama Okulu Müdürü Müesser Yılmaz “Okulumuzda eğitim gören 47 engelli öğrencimizin kullanabileceği bir Spor sınıfı yapmak istedik. Bununla ilgili olarak ta Öğretmen arkadaşlarımız ve Öğrenci velilerimiz ile birlikte bir kermes düzenledik. Kermesimizde Öğretmen arkadaşlarımız ve Velilerimizin kendilerinin hazırladığı el işi ve gıda ürünlerinin satışını yaptık. Kermesimize vatandaşlarımızın ilgisi de son derece güzel oldu. Buradan elde edecek olduğumuz geliri Engelli öğrencilerimiz için özel olarak dizayn edilecek olan Spor sınıfımızın yapımında harcayacağız. Kermesimize katılarak engelli öğrencilerimizin spor sınıfının yapımına katkı sağlayan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Kaynak:

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ