Yazıyı küçült Yazıyı büyüt Kızılay Başkanı'ndan Engelli Öğrencilere Yarıyıl Sürprizi

Türk Kızılayı Pendik'teki bir okulda zihinsel engelli öğrencilerin eğitim gördüğü bir sınıfı yarıyıl tatilinde yeniledi. Kızılay Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar'da ilk derse girerek öğrencilere sürpriz yapıp oyuncak dağıttı.

Yarıyıl tatilinin bitmesinin ardından okullarda öğrenciler bugün ders başı yaptı. Pendik'teki Ercan Görür İlköğretim Okulundaki Özel eğitim sonofındaki Zihinsel engelli öğrenciler ise büyük bir sürprizle karşılaştı. Geçtiğimiz yıl kutlanan Kızılay haftasında Kızılay Başkanı Ahmet Lütfi Akar'a yaptıkları resimleri ve kompozisyonlarını gönderen öğrencilere Kızılay'da büyük bir sürpriz yaptı. 22 zihinsel engelli öğrencinin eğitim gördüğü sınıf, Kızılay tarafından baştan aşağı yenilendi. Sınıfın duvarları boyanıp yer parkeleri değiştirilirken öğrenciler içinde yeni oyuncaklar eğitim materyalleri sınıfa yerleştirildi.
KIZILAY BAŞKANI DA İLK DERSE KATILDI
Baştan aşağı yenilenen sınıflarında yarıyıl tatilinin ardından ilk derse giren öğrenciler yeni oyuncaklarıyla oynarken, ikinci bir sürpriz yaşandı. Kızılay Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar ders sırasında sınıfa girdi. Akar zihinsel engelli öğrencilerle tek tek ilgilenip oyuncak dağıttı. Öğrencilerde yeni sınıflarından ve oyuncaklarından çok memnun olduklarını söyledi. Kızılay Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar da "Burası özel eğitim sınıfı. Çocuklarımız Kızılay Haftası'nda yaptıkları resimleri bizimle paylaştı biz de burayla ilgilendik. Bu sınıfın düzenlemesini yeni baştan yaptık, her şey yenilendi. Şimdi bu çocuklarımız çok daha güzel eğitim ortamına kavuşmuş oldu. Çocuklarımıza bir sürpriz yaptık sınıflarının değiştiğini bilmiyorlardı çok mutlu oldular" diye konuştu.
(BB) (FOTOĞRAFLI)
(DHA - M. Akif ERDEM)

DHA
http://www.bugun.com.tr/son-dakika/kizilay-baskani-aposndan-engelli-ogrencilere-yariyil-surprizi-haberi-162419

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ