Türk Kızılay'ından engelli öğrencilere sürpriz

Türk Kızılayı, 22 zihinsel engelli öğrencinin eğitim gördüğü özel eğitim sınıfını baştan aşağı yenileyerek, öğrencilere tatil dönüşü sürpriz yaptı. Yenilenen sınıflarını görünce heyecanlanan öğrenciler, ilk derslerini Kızılay Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar ile oynayarak geçirdi.


Kızılay Haftası nedeniyle yazdıkları kompozisyonları ve yaptıkları resimleri Türk Kızılayı'na hediye eden Pendik Ercan Görür İlköğretim Okulu Özel Eğitim Sınıfı öğrencilerine Türk Kızılayı yarıyıl tatilinde bir sürpriz hazırladı. 22 zihinsel ve fiziksel engelli öğrencinin eğitim gördüğü sınıf, öğrencilerin özel eğitimi için gerekli fiziksel ve zihinsel eğitim materyalleriyle donatıldı. Duvarları boyanan, yer döşemeleri yeniden yapılan sınıfa oyuncaklar da yerleştirildi.

Sabah okullarına gelen öğrenciler, yenilenmiş sınıflarını görünce bir süre şaşkınlık yaşadı. Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar da ilk derste öğrencilerle oldu. Çocuklarla oyun oynayan Akar, zihinsel ve fiziksel engelli öğrencilerin Kızılay Haftası nedeniyle kendilerine hediye olarak resimler ve kompozisyonlar göndermelerinden etkilendiklerini söyleyerek şöyle konuştu: "Burası bu okulun özel eğitim sınıfı, bu sınıfı biz yenibaştan dizayn ettik. Sponsorlarımızın yardımıyla oyuncaklarla eğitim materyalleri ile donattık ve çocuklarımıza sürpriz yaptık. Bugün yeni sınıfında oynamaya ve eğitim görmeye başladılar. Bu tür çalışmalarımızı özellikle bu bölgede inşallah devam ettireceğiz."


Cihan
 http://www.bugun.com.tr/son-dakika/turk-kizilay-indan-engelli-ogrencilere-surpriz-haberi-162471

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ