BAŞKAN SAATCI İŞİTME ENGELLİLERLE FUTBOL OYNADI

MUĞLA (İHA) - Fethiye Belediye Başkanı Behçet Saatcı, İşitme Engelli vatandaşlar ile futbol maçında bir araya geldi.
Fethiye Şehir Stadyumu antrenman sahasında engellilere karşı, Fethiye Belediye Başkanı ve belediye çalışanları maç düzenledi. Maçı İşitme Engelliler Spor takımı 6-5 kazandı.


Başkan Saatcı ve beraberinde Başkan yardımcısı Metin Talaş ile belediye çalışanlarından oluşan kadroya karşı, işitme engelliler futbol maçında bir araya geldi. Maç öncesinde Başkan Saatcı, İşitme Engelliler Derneği başkanı Abdullah Emre Doğanoğlu’a çiçek takdim etti. Engelli vatandaşlarla ile birlikte olmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Saatcı, “Engelliler gününde tüm derneklerimizi ziyaret etmiştik. İşitme engelli kardeşlerimiz bu ziyaretlerde bizle birlikte maç talep etmişti. Ben onlarla bu akşamı paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. Arkadaşlarıma başarılar diliyorum. Bu tip faaliyetler engelli kardeşlerimizin gelişimi, toplum içerisinde pozisyonlarına katkı sağlayacağını düşünüyorum. Dernek yöneticilerine de teşekkür ediyorum” dedi.
Engelliler Derneği başkanı Abdullah Emre Doğanoğlu ise, “Fethiye İşitme Engelliler spor kulübünü kurmuştuk. Başkanımız bize engelliler gününde ziyarette bulunmuştu. Biz o zaman maç talep etmiştik. Sayın başkanıma teşekkür ediyorum. Zaten her zaman bizimle birlikteler. Engelli kardeşlerimiz çok memnun. Başkan’dan Allah razı olsun” ifadelerini kullandı.
Maç 6-5 işitme engelliler galibiyeti ile sona erdi. Maç sonrası engelli vatandaşlar Başkan Saatcı ile fotoğraf çektirdi.
http://www.haberx.com/baskan_saatci_isitme_engellilerle_futbol_oynadi(17,n,11179986,790).aspx

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ