Engelli Oğul Tekerlekli Sandalyesine Kavuştu

Engelli Oğul Tekerlekli Sandalyesine Kavuştu
Sarıkaya Engelliler Derneği, Yozgat’ın Sarıkaya ilçesinde kocası vefat eden ve iki engelli çocuğuyla yaşayan aileye yardım eli uzattı. Denek Başkanı Cafer Şensoy, ailenin engeli oğluna tekerlekli sandalye hediye etti.


        İlçede yaklaşık 300 engelli bulunduğunu ifade eden Sarıkaya Engelliler Derneği Başkanı Cafer Şensoy, “Biz derneğimiz aracılığıyla ilçemizde bulunan bütün engelli vatandaşlarımıza yardım etmek isteriz. Fakat imkanlarımız ölçüsünde, elimizden ne geliyorsa yardım etmeye çalışıyoruz. Şu an bu ailemiz gerçekten sıkıntı içerisinde mağdur bir ailemiz. Biz de elimizde bulunan bir adet tekerlekli sandalyeyi ailemize, engelli kardeşimize hediye ettik. İnşallah en kısa sürede diğer kardeşimize de tekerlekli sandalyeyi takdim edeceğiz.” dedi.

        Maddi durumu iyi olan hayırseverlerden yardım beklediklerini ifade eden Şensoy, "Tük milleti, örf, adet ve geleneklerine bağlı bir toplumdur. Akraba bağı çok kuvvetlidir. Bizler paylaşmayı yardım etmeyi seven bir milletiz. Maddi durumu iyi olan hayırsever vatandaşlarımızı gerek derneğimize gerekse bu gibi yardım bekleyen vatandaşlarımıza destek olmaya davet ediyorum." diye konuştu.

        İki çocuğu engelli olan anne Rifakat Aslan, engelli oğlunun tekerlekli sandalyeye kavuşmasının kendisini çok mutlu ettiğini belirterek Dernek Başkanı Şensoy’a teşekkür etti.
CİHAN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ