MAAŞ BAŞVURUMDAN NETİCE YOK

Merhaba Emine Hanım ;


Sormuş olduğunuz soru şu şekilde idi : Uzun bir süre geçmesine rağmen maaş başvurumla ilgili bilgi
alamıyorum mağduriyetimin giderilmesini rica ediyorum ilgili makamlara sormama rağmen kimse netice alamadım,, 05*******

Cevap : Uzun bir süreden kastınız 5 ay altında ise bu aşağı yukarı olağan bir durumdur.Ama daha uzun bir süre ise o zaman farklı.. Dilerseniz  http://uyg.sgk.gov.tr/Yaslilar/Logout.do bu linkten sorgulama yapabilirsiniz.. Eğer bu sorgulamayı yaptıysanız ve olumsuzsa benim ilgilenmemi istiyorsanız bana tc no ve başvuru tarihlerinizi rapor oranlarınızı ad soyad iletişim bilgilerinizi tamamen vermeniz gerekmektedir..Şayet bu bilgileri vermekten çekinen biriyseniz ALO183 (Aile, Kadın, Çocuk, Özürlü ve Sosyal Hizmet Danışma Hattı’nı 7 gün 24 saat arayabilirsiniz) Arayabilirsiniz.. Yada 0 312 705 80 00 (Sosyal Politikalar Bakanlığı) Arayabilirsiniz. Aslında en kestirme yolu söyleyeyim Şu an başvuru yaptığınız ilin SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA MÜDÜRLÜĞÜ nden de bilgi alabilirsiniz.. Ben oraya gittim bilgi alamadım diyorsanız :
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı
Eskişehir Yolu Söğütözü Mahallesi 2177.Sokak No:10/A 8.Kat
Çankaya/ANKARA .

Tel : +90 (312) 705 40 00
Burayıda arayabilirsiniz..
Yok hayır her yere başvurdum ben diyorsanız
Fatma Şahin ' e Sosyal medya üzerinden mesaj atabilirsiniz : 

@FatmaSahin_ASPB (twitter)

Bu Kadar yukarıya çıkmama gerek yok diyorsanız 0 312 705 40 00 numarasını yukarıda vermiştim Bu numaradan ilgili bölümü isteyiniz...İnşALLAH yardımcı olmuşumdur..Saygılarla Engellilerin Vekili : http://engellileriz.blogspot.com/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ