FATMA ŞAHİN'E ULAŞMAK İSTİYORUM

Merhaba Tuğba ;
Fatma Şahin ' e direk Ulaşmak İstediğinizi Belirtmiştiniz..
Bu imkansız değil elbette ve bunun bir kaç yolu mevcuttur.
Sayın Fatma Şahin'in  Bakanlık bilgileri şu şekildedir:
T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı
Eskişehir Yolu Söğütözü Mahallesi 2177.Sokak No:10/A 8.Kat
Çankaya/ANKARA .
Tel : +90 (312) 705 40 00   Bu adres veya telefon numarasından ÖZEL KALEMİNİ veya DANIŞMANINI İSTEYİNİZ.
Bu şekilde ulaşamazsanız sosyal medya üzerinden ulaşınız :

@FatmaSahin_ASPB (twitter)

Bu şekilde de ulaşamazsanız T.B.M.M santralini arayarak Fatma Şahinin Danışmanını bağlatmayı deneyiniz  : 0 312 420 50 00

Bu şekilde de ulaşamazsanız Şu linki Tıklayarak Başbakanlık Üzerinden Fatma Şahine Dilekçe gönderiniz..(mutlaka ulaşır) : http://bimerapplication.basbakanlik.gov.tr/Forms/pgApplicationEx.aspx

Son olarak Fatma Şahin' e ait  OLUP OLMADIĞINDAN EMİN OLMADIĞIMIZ  şu e postalara mail atabilirsiniz:
fsahintbmm@gmail.com
fsahin@fatmasahin.net
EMİN OLDUĞUMUZ E POSTA SI İSE : fatma.sahin@tbmm.gov.tr
Bu epostadır.fakat kullanıyormu bilemiyoruz..
Şu an bunların dışında bilgimiz olupta size aktarmadığımız Fatma Şahin iletişimi hakkında daha fazla bilgiye sahip değiliz.
Umarız Gönlünüze göre bir iş kapısı sizin için kısa sürede açılır..İhtiyaç duydugunuz konuda tekrar Bizimle  iletişim e geçebilirsiniz.Saygılarımızla http://engellileriz.blogspot.com/

Yorumlar

  1. Ben şehitkamil belediyesi akparti gençlik kolu başkanı Feyzullah Kılıç'ın yengesiyim. Lise mezunu vede muhasebe mezunuyum. Enkıda zamanda bana bir iş ayarlamanızı istiyorum. Yardım kurumlarına el açmak istemiyorum. Kendi paramı kendim kazanmak istiyorum. Devletin parası gerçekten ihtiyaç sahiplerine gitsin lütfen. Enkısa zamanda da bana dönüş yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Merhaba benim birbucuk yasinda engeli bir kizim var protez bacak kulanmasi gerekiyor ilk protezini sayin fatma sahin başkanım yaptirdi ama kizimin boyu uzadikca kilo aldikca bu cihazin deyismesi gerekiyor buda benim gucumun ustunde nolur bana yardim edin kizimda yurusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurban bayramınızı kutluyorum. Kızınız için yeni protez konusunu bayram sonrası görüşelim. Size izlemeniz gereken yolu tarif edeceğim kısmet olursa.

      Sil
  3. ben52 yasinda bir engelliyim yillardir ellerimin ustunde sürünuyorum 10 ay once sagolsun buyuk şehir belediyesi bana motorlu araç verdi fakat evden cikamiyorum cunki evimden cikmak icin engelli yolum yok belediyeye başvurdurdum fakat ilgilenen olmadı bana yardimcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cimer üzerinden dilekce gönderin : https://www.cimer.gov.tr/

      Sil
  4. Ben elif 40 yasındayım 4 çocuğum var.bırde zıhınsel engellı kız kardşım var.36 yaşında. Eşimden ayrıldım.4 cocugumuda okutmak zorundayım bırı bu yıl asker oldu zaten...sizden bana yardımcı olmanzı istıyorumm .özellıkle kız kardeşim için...her hangibir engellı maaşına bağlatamadımm..ve ben çok durumdayım .Lutfen yetkılıler yardımcı olsunlar bize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Hanım Merhabalar. durumunuzu ayrıntılı bir şekilde anlatan bir dilekçe hazırlayıp ister mail ile ister fax yoluyla istersenizde posta yoluyla şu birimlere ulaştırınız

      MAİL: bilgiedinme.eyhgm@ailevecalisma.gov.tr
      FAX: (0312) 705 70 50

      POSTA : Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü

      Eskişehir Yolu Söğütözü Mah. 2177. Sok. No: 10/A Kat: 14-15-16 06510 Çankaya/ANKARA


      Sil
  5. Benim 16 yaşında fiziksel engelli oğlumun var lise 1 sınıfa geçti şehit kurban Kuruçay meslek lisesi ne sistemden aradılar fakat evim cankiri lisesine yakın oğlum iki değneği ile yürüyebilir ne sırtında çanta nede elinde bir kilo yok taşıyabilir dengesini kaybedip düşüyor ben özel Karatekin Hastanesi'nde polk tıbbi sekreter in okul ve işyeri yakın oğlumun çantası ni sabah işe giderken ben götürüp öğle arası yemeğe kendi gelebiliyor aksan 4 de okuldan çıkınca ben tekrardan çantasını almak için onune gidiyorum Mola saatimi buna dek getiriyorum ortaokulda böyle yaptık daha ben çocuğumu tekerlekli sandalye den yeni ayağa kaldırdım uzun mesafe gidemiyor bacaklarında kalçada platinleri var ben milli egeğit müdürü ile görüştüm oğlumun nakil olarak Çankırı lisesi ne çıkmasını istedim durumu anlattım bana yok evi oraya taşıyalım yapacak birşey yok sistemden dedi servise ver dedi servise de verdim çocuğu servise o kadar zor bildirdim ki çantası sırtında geri sırt üstü düşüyor servis şoförü vebalini almak istemedi yardımcı olacak bir kişi yok ben bıraktım ondan sonra nasıl gidecek dedi sadece yarım gün gidebildi sonra servis şoförü istemedi vali yardımcısı abduAbdu bey mıdır onun yanına gittim ona bana engelli diyip durma olmaz kesinlikle dedi o okula gidecek dedi ben Anadolu yada fen lisesi istemiyorum sadece Çankırı lisesi çocuğa şu an okula gönderemiyorum dört öğün kim götürecek kimse yardımcı olmadı bakanlığı dilekçe yazdım hala kontenjan açılacaktı çocuk okula gidecek oğlumun psikoloji sinbozuldu ve ben artık.bisey yapamıyorum her yere gittim bir netice alamadım Allah rızası için bir okula kaydettirmek bu kadar zor mu oğlum engelli olmasa isterse fizana versinler umrumda gelmez biraz vicdan istiyorum lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  6. Ben iş istiyorum başka bişey değil

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ