Zihinsel Engelli İki Evladı İçin Destek Bekliyor


AYDIN’da, emekli astsubay 72 yaşındaki Osman İnan ve eşi 70 yaşındaki Serpil İnan, zihinsel engelli çocukları 46 yaşındaki Zerrin ve 41 yaşındaki Serhan'ın bakımı için devletten destek bekliyor. Aldığı 1300 lira emekli maaşıyla evlatlarının bakımını yaptıramayan baba İnan, "Tam 11 kez başvuruda bulundum ama maaş bağlatamadım. Son umudum Cumhurbaşkanı ve Başbakan" dedi. İnan, Aydın milletvekillerinin durumlarını bildiği halde ilgilenmediklerini iddia etti.

Aydın’da yaşayan emekli astsubay Orhan İnan ve eşi Serpil İnan, yüzde 72 zihinsel engelli kızları Zerrin İnan ile yüzde 90 zihinsel engelli oğulları Serhan İnan’ın bakımı için yardım bekliyor. Zihinsel engelli iki evladının bakım masrafları için maaş bağlanmasını isteyen Osman İnan, "1300 lira emekli maaşı alıyorum. Eşimin de 500 lira kira geliri var. Bu yüzden ikisi de engelli olan çocuklarıma maaş bağlanmıyor. 11 kez müracaat etmeme rağmen kimse ilgilenmedi" dedi.

Maddi sıkıntı nedeniyle, 48 yıllık evliliklerinin bitme noktasına geldiğini ifade eden Osman İnan,"Oğlum tam 10 kez evden kaçtı. Haftalarca aradık. En sonunda 5 yıl önce İzmir’de bulunan bir rehabilitasyon merkezine yatırdık. Oraya her ay 800 lira ödüyorum. Bu yükün altından kalkacak gücüm kalmadı. 48 yıllık evliliğimiz çatırdamaya başladı" diye konuştu.

MEKTUPLAR DA ÇÖZÜM OLMADI


(DHA - Cem ULUCAN)
http://www.bugun.com.tr/son-dakika/zihinsel-engelli-iki-evladi-icin--haberi/605563

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ