Simavlı Görme Engelli Gazeteci 23 Nisan Resepsiyonunda

Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) Başkanı Cemil Çiçek’in davetlisi olarak Ankara'daki 23 Nisan Resepsiyonu'na katılan Simavlı görme engelli gazeteci yazar Güngör Avcıoğlu, esprili diyalogu ile seçkin konukların ilgi odağı oldu.

TBMM Başkanı Cemil Çiçek ve eşi Gülten Çiçek tarafından kapıda karşılanan Avcıoğlu resepsiyona katılan seçkin konuklara bir yandan ilçesinin sorunlarını anlatırken bir yandan da davet etmeyi ihmal etmedi. Resepsiyona katılamadığı için ilçesinin çözüm bekleyen sorunlarını içeren dosyayı Başbakan Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a sunamadığını ifade eden Avcıoğlu, "Başbakanımıza sunamadığım dosyayı Cumhurbaşkanımız Abdullah Gül başta olmak üzere resepsiyonda hazır bulunan Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, Orman ve Su işleri Bakanı Veysel Eroğlu’na sundum. Kendilerini sorunları yerinde tespit etmeleri açısından Simav’a davet ettim” dedi.
Simavlı sade bir vatandaş olarak TBMM Başkanı Cemil Çiçek’in davetlisi olarak 23 Nisan Resepsiyonunda seçkin davetliler arasında bulunmanın onur ve gururunu taşıdığını dile getiren Avcıoğlu, “Bu onur Simav’a aittir. Ben bugüne kadar katıldığım bu tür toplantı ve davetlerde kendim için hiçbir şey istemedim. Benim tek derdim Simav. Simav’ın sorunlarının bir an önce çözüme kavuşması. Bu yüzden bu tür davetleri ilçem açısından bir fırsata dönüştürmeye çalışıyorum. Bu kez de böyle oldu. Sayın Cumhurbaşkanım ve Bakanlarım davetimi kabul edip Simav’a gelme vaadinde bulundular” şeklinde konuştu.
http://www.haber01.com/kutahya/simavli-gorme-engelli-gazeteci-23-nisan-resepsiyonunda-h488400.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ