Samsun'a yeni engelli okulu açılması için prtokol imzalandı

Samsun Valiliği öncülüğünde OMÜ ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında zihinsel engelli çocuklara hizmet verecek olan 'Altınkum Özel Eğitim Uygulama Okulu'nun açılması için yapılan protokol törenle imzalandı. 


Valilik Toplantı Salonu'nda düzenlenen protokolü SamsunValisi Hüseyin Aksoy, Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Akan ve İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Mustafa Cora imzaladı. Kurupelit Kampüsü içerisinde OMÜ Vakfı İlköğretim Okulu yanındaki arazide yapımına 3 yıl önce başlanan Altınkum Özel Eğitim Uygulama İlk ve Ortaöğretim Okulu, İl Özel İdaresi ile Altınkum Kalkınma ve Dayanışma Derneği'nin katkılarıyla tamamlanma aşamasına geldi. Bir iki ay içerisinde hizmete girecek olan okulun 1.katının 20 yıllığına İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne özel eğitim hizmetleri için tahsis edildiğini belirten Vali Aksoy, "Kentimizde özel eğitim okulu ihtiyacını giderme anlamında söz konusu okulumuz var olan ihtiyacı giderme noktasında çok önemli bir konuma sahip. Okulumuzun birinci katında Milli Eğitim Müdürlüğü 1 ve 2. Kademe sınıfları açılacak. Binanın giriş katında ise 0-6 yaş grubu gelişimsel yetersizlik gösteren çocukların ve ailelerinin eğitimi ile rehabilitasyon hizmetlerine yönelik bilimsel faaliyetler gösteren OMÜ, Gelişimsel Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi kullanacak." dedi. Konuşmaların ardından konuyla ilgili düzenlenen protokol imzalandı. 
http://www.haberaktuel.com/samsun-a-yeni-engelli-okulu-acilmasi-icin-prtokol-imzalandi-haberi-727388.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ