Sahnede Engellerini Unuttular

AFYONKARAHİSAR'da bu yıl 6'ncısı düzenlenen Ulusal 23 Nisan Çocuk Koroları Şenliği'ne katılan Engelsiz Müzik Korosu, seslendirdiği şarkılarla izleyenleri kendilerine hayran bıraktı.


Afyon Kocatepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, Afyonkarahisar Valiliği, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Türkiye Polifonik Korolar Derneği'nin işbirliğiyle 'Ulusal 23 Nisan Çocuk Koroları Şenliği' düzenledi. Ahmet Necdet Sezer Kampüsü Atatürk Kongre Merkezi'ndeki şenliğe, 20'si Afyonkarahisar'dan olmak üzere çeşitli illerden toplam 37 çocuk korosu katıldı.

SAHNEYE EL ELE ÇIKTILAR

'Engeller Kocatepe'de Aşılıyor' sloganı kullanılan şenlikte, en çok alkışı 'Engelsiz Müzik Korosu' aldı. Kocatepe Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi'nde okuyan 17 engelli çocuk, müzik öğretmenleri Filiz Yıldız'ın şefliğinde birbirinden güzel şarkılar seslendirdi. Sahneye, konservatuvar öğrencilerinin ellerini tutarak çıkan engelli öğrenciler, beyaz kıyafetleriyle dikkati çekti.

3 YILDIR ŞARKI SÖYLÜYORLAR

Kocatepe Eğitim Uygulama Okulu ve İş Eğitim Merkezi Müzik Öğretmeni Filiz Yıldız, "Haftada bir gün çocuklarımıza müzik eğitimi veriyoruz. Üyelerimiz arasında hafif derecede zihinsel engelliler, down sendromlu ve hiperaktif çocuklar var. Koromuzun yarısı zihinsel ve bedensel engelli. Aralarında konuşma sorunu olan çocuklarımız da var. Ezberi zor şarkılar yerine, sözleri basit şarkıları tercih ettik. 3 yıldır bu şenliğe katılıyoruz" dedi.
MA(HA/AAA) (FOTOĞRAFLI)

(DHA - Murat ARISOY)
http://www.bugun.com.tr/son-dakika/sahnede-engellerini-unuttular-haberi/606988

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ