Engelli Öğrenciler Mobilya Üretiyor

Bursa’nın İnegöl ilçesine bağlı Yenice beldesinde, Ömer Osman Çağlayan Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi’nde eğitim gören engelli öğrencilerin mobilya dekorasyon atölyesinde yaptıkları eserler göz kamaştırıyor. Okulu ziyaret eden Kaymakam Aziz İnci, mobilya firmalarına iş birliği çağrısında bulundu.

Yenice Belediye Başkanı Hasan Aksu ve Milli Eğitim Müdürü Mehmet Baştürk ile birlikte okulda incelemeler yapan Kaymakam Aziz İnci, İnegöl’de bulunan firmaların Ömer Osman Çağlayan Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi’ne sipariş verip iş yaptırmalarının mümkün olabileceğini ifade etti. Okulda spor salonu, atölyeler ve her türlü imkanın olduğunu belirten Aziz İnci, “Yeniceli hayırseverimiz Hasan Çağlayan’ın babası Ömer Osman Çağlayan adına yaptırdığı bir okulun önündeyiz. Buradaki eğitim adından anlaşılacağı üzere özel çocuklar için yapılan eğitim. Buradaki eğitim, aynı zamanda teknik bir eğitim. Burada atölyeler var. 3 tane bölüm ve 30 öğrencisi var. Önümüzdeki yıllarda öğrenci sayısı 80′e çıkacak. Şu anda burada bir lise bölümümüz var. Bir de ortaokul öğrencisi alacak şekilde dizayn edilmiş. Gayet güzel olmuş. Yukarıda spor salonu, atölyeler ve her türlü imkan var. Ben bu güzel eserden dolayı Çağlayan ailesine çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.
Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Erdoğan Yakut ise, “Şu an itibariyle 9 derslik ve 3 atölyemiz var. Okulumuz, hafif derecede zihinsel engelli özel çocuklarımızın devam ettiği Endüstri Meslek Lisesi tarzı bir okuldur. Mobilya dekorasyon atölyesinde yapılan ürünler var. Burada evde yapılan her türlü fason işler yapılabilmektedir. Bu çocuklarımız, ince kas becerilerinde herhangi bir sıkıtı olmadığından dolayı atölyelerimizde çok rahat bir şekilde çalışabilmektedirler” dedi
http://yenibursa.com/bursa-haber/bursa-haberleri/engelli-ogrenciler-mobilya-uretiyor.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ