Emekli Öğretmen Topladığı Kapaklarla 10 Engelliye Tekerlekli Sandalye Aldı


Çanakkale’nin Biga ilçesinde, emekli öğretmen Mehmet Çetin, topladığı mavi kapaklarla engellilere umut oluyor.
Mavi kapak toplayan Mehmet Çetin, şimdiye kadar engelli vatandaşların 10 tane tekerlekli sandalye almasına vesile oldu. Çetin, “Maksadım engelli vatandaşlara yardım etmek. 9 aydan bu yana kapak toplamaya devam ediyorum. Şimdiye kadar 1 ton 70 kilo kapak topladım.
Şunu da belirtmeliyim ki Biga halkı bu konuda çok hassas, çünkü kimden bu konudadestek istediysem hayır demedi. İlk yol kenarlarından kapak toplamaya başladım, sonra okullara giderek müdürlerle ve öğretmenlerle görüştüm. Onlar da öğrencilere bu konuyu anlatarak çocukların kapak toplamasına vesile oldular. Hatta mahallelerde kadınlar bile kapak topladığımı öğrendikleri zaman kendi aralarında kapak toplayarak bana verdi” dedi.
Engelliler Derneği Başkanı Havva Bacak, Çetin’e teşekkür ederek, “Çok mutluyuz. Gayretin çok etkilendik. Sayesinde birçok engelli vatandaşımız tekerlekli sandalye sahibi oldu. Şimdi de biri akülü olmak üzere 4-5 sandalyeye ihtiyacımız var” dedi.
İhlas Haber Ajansı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ