Bayburtlu Eğitimcilerin Almanya'daki Çalışma Ziyareti

Avrupa Birliği (AB) projesi kapsamında Bayburt'tan Almanya'ya giden heyet, Bayburt'a döndü.
Bayburt İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamada, "Leonardo Da Vinci" programı kapsamında Bayburt'tan Almanya'nın Augsburg kentine giden İl Milli Eğitim Müdürü Seydi Doğan başkanlığındaki 12 kişilik heyetin çalışma ziyaretini tamamlayarak kente döndüğü belirtildi.

Açıklamada, heyetin 13 günlük ziyaretinde Özel Eğitim İş Uygulama Merkezince hazırlanan "Zihinsel Engelli Bireyler İçin Mesleki Eğitim ve İstihdam Alanları" projesi çerçevesinde Augsburg kentindeki engelli atölyeleri, okulları, yurtları, eğitim sistemi ve yaşlılar yurdunun incelendiği anlatıldı.

Muhabir: Abdulkadir Nişancı
Anadolu Ajansı
http://yurthaber.mynet.com/detay/bayburt-haberleri/bayburtlu-egitimcilerin-almanyadaki-calisma-ziyareti/826912

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ