Antalya'dan Siverek'e yardım

Süleyman EKİN / ANTALYA, (DHA) - ANTALYALI işadamı Selim Kaya, Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde yaşayan doğuştan engelli iki kardeşe akülü tekerlekli sandalye hediye etti. İşadamı Selim Kaya, sahibi olduğu teknede çalışan personelinin birkaç ay önce yanına gelerek, memleketi Siverek ilçesinde yaşayan bir ailenin dramını anlattığını söyledi.


Kaya, "Personelim, babaları inşaat işçisi, anneleri ev hanımı olan 5 kardeşten 11 yaşındaki Enes ile 13 yaşındaki Merve Ayçiçek'in doğuştan bedensel engelli olduğunu ve onlar için mavi kapak toplamak istediğini söyledi. Ben de kendisine yardımcı oldum ve 160 kilo kapak topladık. Ancak kapakları gönderdiğimiz yerden gelen tekerlekli sandalye çocukların ihtiyacına cevap verebilecek durumda değildi. Ben de bunun üzerine İzmir'deki bir firmadan akülü 2 tekerlekli sandalye siparişi verdim" dedi.

1000 kilometrelik yolu kat ederek, kargoyla Siverek'e ulaşan sandalyeleri teslim aldığını söyleyen hayırsever işadamı Kaya, "Ailenin evine gittiğimde gördüğüm manzara beni çok etkiledi. Bedensel engelli iki kardeş sürekli yerde oldukları için hastalık kapmış. Maddi durumları kötü olan anne ve babalarını çaresizlik içinde gördüm. Onları sandalyeye oturttuktan sonra yüzlerindeki mutluluk benim tüm yol yorgunluğumu aldı" diye konuştu.
http://www.gercekgundem.com/?p=540187

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ