Zihinsel Engelli Öğrencilerin El İşleri Sergilendi


Alaplı Ahmet Zeki Atalay İlköğretim Okulu özel eğitim sınıflarında okuyan 8 zihinsel engelli öğrencinin, resim ve el işleri sergilendi.

Alaplı Ahmet Zeki Atalay İlköğretim Okulu özel eğitim sınıflarında okuyan 8 zihinsel engelli öğrencinin, resim ve el işleri sergilendi.


Alaplı Ahmet Zeki Atalay İlköğretim Okulu Müdürü Nusret Akdeniz, yaptığı konuşmada, öğrencilerin el işi becerilerini geliştirmeyi, kendilerine güvenlerini arttırarak topluma yararlı insanlar haline getirmeyi amaçladıklarını söyledi.

Akdeniz, öğrencilerin yanı sıra ailelerin de moral motivasyonunu üst seviyede tutmak istediklerini, sergide emeği geçenlere teşekkür ettiğini belirtti.

Alaplı Milli Eğitim Şube Müdürü Hüseyin Uysal da benzer etkinliklerin diğer okullarda da düzenlenmesini ümit ettiklerini kaydetti.

Sergiyi, öğretmen ve öğrencinin yanı sıra veliler gezdi.

Muhabir: Cem Sürmeneli

Yayıncı: Erdinç Aksoy - Zonguldak
http://www.haberler.com/zihinsel-engelli-ogrencilerin-el-isleri-sergilendi-4223069-haberi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ