Türk Kızılayı'ndan zihinsel engelli öğrencilere yardım

Türk Kızılayı Samsun Şubesi, zihinsel engelli öğrencilere yönelik eğitim veren Bafra Özel Eğitim ve Uygulama Merkezi idarecilerinin talebi üzerine ihtiyaç sahibi öğrencilere yardım yaptı.


Okul idaresinin ve öğretmenlerin hazır bulunduğu yardım dağıtımında ihtiyaç sahibi 47 öğrenciye 218 parçadan oluşan kıyafet ve 18 çift ayakkabı ile 128 adet kumbara verildi.

Yardımdan sonra okul idaresi ve Türk Kızılayı Samsun Şubesi yöneticileri yaptıkları görüşmede birlikte farklı sosyal etkinlikler yapma kararı aldı.

Çocuklara karne hediyesi şeklinde gerçekleşen yardımdan sonra Okul Müdürü Mustafa Yiğit, idareciler ve öğretmenler birlikte Türk Kızılayı Samsun Şube Başkanlığı'na teşekkür maksadıyla Başkan Mustafa Keskin'e plaket takdim etti.


Cihan
http://www.bugun.com.tr/son-dakika/turk-kizilayi-ndan-zihinsel-engelli-ogrencilere-yardim-haberi-152255

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ