Sarayönü'nde Engelli Öğrencilere Yönelik Sosyal Aktiviteler

Sarayönü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan "See Beyond The Prejudice II" projesi kapsamında engelli öğrencilere yönelik sosyal aktiviteler ve spor etkinlikleri gerçekleştirilecek.
Sarayönü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan "See Beyond The Prejudice II" projesi kapsamında engelli öğrencilere yönelik sosyal aktiviteler ve spor etkinlikleri gerçekleştirilecek.
Sarayönü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan 'Grundtvig projesi' kapsamında, oluşturulan proje ekibi, çalışmalarına devam ediyor.
Çalışmalar hakkında bilgi veren İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Emre Deveci, proje kapsamında Sarayönü İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü önderliğinde Selçuk Üniversitesi öğretim görevlisi Dr. Ahmet Bozdam ile birlikte engelli öğrencilere yönelik sosyal aktiviteler ve spor etkinlikleri gerçekleştirileceğini belirtti.
Selçuk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu'ndan gelecek ekibin engel gruplarına göre öğrencileri sınıflandırdıktan sonra, uygun sosyal aktiviteler ve spor etkinliklerinin gerçekleştirileceğini dile getiren Deveci,
"Bu çalışmanın en az 2 yıl sürmesi planlanıyor. Burada engelli öğrencilerimizin, yaşamsal ve toplumsal gereksinimlerini kendi başlarına karşılayabilecek düzeye ulaşmaları, özgüven duygularının geliştirilmesi ve engellilerin üretebilen birer birey olabilmesi sağlanarak bunun sonucunda, engelli bireylerin sosyalleşmesi, topluma kazandırılması ayrıca toplumun engelliye bakış açısının değiştirilmesini amaçlanıyor" dedi.
Deveci, her ay engelli ebeveynlerine yönelik seminerler planladıklarını belirterek, seminer tarihlerinin zamanı geldiğinde ailelere duyurulacağını açıkladı.
Muhabir: Ahmet Turan
Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - Konya
 http://www.haberler.com/sarayonu-nde-engelli-ogrencilere-yonelik-sosyal-4272611-haberi/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ