Kimse Yok Mu, çocukları askerde olan engelli yaşlı çifte yardım eli uzattı

Kimse Yok Mu Derneği Samsun şubesi, yıllardır kapısı çalınmayan biri görme engelli diğeri yatalak olan yaşlı çiftin evine giderek, yardım eli uzattı.


    İhtiyaç sahiplerine yönelik yardımları aksatmadan yürüten Kimse Yok Mu Derneği Samsun Şubesi gönüllüleri, yıllardır kapısı çalınmayan ve ihtiyaç sahibi olup hastalıklarla mücadele eden Mustafa (70) ve Efila Sarı (63) çiftinin kapısını çaldı. Dernek gönüllülerinin tespit ettiği aileye yapılan ziyarette duygulu anlar yaşanırken, aileye bazı yardımlar da teslim edildi. Kavak ilçesinde zor şartlar altında geçimini sürdürmeye çalışan Sarı ailesine Kimse Yok Mu Derneği gönüllüleri tespit ettikleri an yardım için gece kapısını çaldı. Gözleri görmeyen Efila Sarı ve sakat olduğu için yatakta yaşamını sürdüren aileye hasta bezi, gıda, giyim ve çeşitli yardımlar teslim edildi.

    Kimse Yok Mu Derneği Genel Sekreteri Ali Karaca, dernek gönüllülerinin tespitiyle aileye ulaştıklarını belirterek, "Hasta ve gözleri görmeyen 2 yaşlı amca ve teyzemizi ziyaret ederek, bizlerden istediklerini dinlemek için geldik. Gelirken de küçük bir kaç yardım getirdik. Ailemizin ihtiyaçlarını da yerinde dinleyerek, hayırseverlerimizin desteğiyle onları gidermeye çalışacağız. Zor şartlar altında yaşamaya çalışan ailenin 1 aylık bir bebeği evlatlık alarak büyütmesi ve askerlik çağına kadar getirmesi örnek alınacak bir davranış. İnşallah bundan sonra ailenin kapısını çalarak, yardımlarımızı ulaştırmaya çalışacağız." dedi.

    Gözleri doğuştan görmeyen Efila Sarı ise "Bir aylık bir bebeği evlatlık aldım. Murat'ım şimdi askerde. Yıllardır ona bakıyorum. Bizde kör topal yaşam mücadelesi veriyoruz. Sağ olun buralara kadar gelip, kapımızı çaldınız. Bizi yermediniz ya her şey bu işte, sizlerden başka bir şey istemiyorum. Bizim çalmayan kapımızı çalıp, elimizi öptünüz. Allah sizlerden, o derneğe yardım yapanlardan razı olsun." diye konuştu.
http://www.pirsushaber.com/kimse-yok-mu-cocuklari-askerde-olan-engelli-yasli-cifte-yardim-eli-uzatti-607898n.html

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ