İlk engelli çocuklar yurdu İzmir'e

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle Türkiye'nin ilk engelli çocuklar yurdunu İzmir'de yapacak. Menemen'deki Sabahat Akşıray Otistik Çocuklar Eğitim Merkezi (OÇEM) Müdür Başyardımcısı Birol Aydın, bugüne kadar engellilere günün 24 saatini geçirebileceği, bir yurt yapılmadığını belirterek, bu konuda Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ile Milli Eğitim Bakanlığı'nın harekete geçtiğini söyledi. Milli Eğitim Bakanlığı'nın, otistik çocuklar eğitim merkezinin yanındaki 14 dönümlük araziyi, yurt yapılması için Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı'na devrettiğini bildiren Aydın, alana 200 yatak kapasiteli, 2 katlı, otel konseptinde yurt yapılacağını belirtti. Aydın, fizibilite ve ihale çalışmalarının tamamlandığını, bir kaç ay içinde temeli atılacak yurdun, bir yılda bitirileceğini ifade etti.
http://www.sabah.com.tr/Yasam/2013/01/22/lk-engelli-cocuklar-yurdu-izmire

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ