AMASYADA GİYECEK YARDIMI


AK Partili kadınlardan, engelli öğrencilere kıyafet yardımı

Amasya’nın Merzifon ilçe Belediyesi ve AK Parti Merzifon Kadın Kolları üyeleri, Eğitim Uygulama Okulu’nda eğitim gören orta ve ağır derecedeki zihinsel engelli 23 öğrenciye giyecek yardımı yaptı.

Eğitim Uygulama Okulu’nda düzenlenen programda bir araya gelen Merzifon Belediye Başkanı Mehmet Kadri Aydınlı, AK Parti Merzifon Kadın Kolları Başkanı Ayşe Pektaş ve yönetim kurulu üyeleri yardımlaşmanın önemine değindi. Engelli öğrencileri topluma kazandırmak için çalışmalarına devam ettiklerini ifade eden Okul Müdürü Ramazan Keçeci, okulda eğitim gören 23 öğrenciye haftada 2 saat okuma yazma dersi, öz bakım ve kavram beceri eğitimi verildiğini söyledi. Keçeci şöyle devam etti: "Beş sınıftan oluşan okulumuzun fiziki şartlarının güçlendirilmesi gerekiyordu. Daha iyi koşullarda eğitim vermemiz için harekete geçen Merzifon Kaymakamımız Mehmet Fatih Geyim ve Belediye Başkanımız Mehmet Kadri Aydınlı, 2. etap Toki de bulunan sosyal tesisleri okulumuza tahsis etti. Merzifon Belediyesi tarafından 8 derslikli okula dönüştürülen binada çok rahat edeceğiz."

Eğitime her zaman destek verdiklerini belirten Merzifon Belediye Başkanı Mehmet Kadri Aydınlı da şöyle konuştu: "Buradaki çocuklarımızı görünce yükümlülüğümüzün daha da arttığını anladık. Bunun içinde Toki’de bulunan salona 250 bin lira harcayarak, okul yaptırdık. Bugün burada öğrencilerimizle bir araya gelmekten çok mutluyum, yeni yıl öncesi sürpriz bir ziyaret gerçekleştirerek yüzlerini güldürmek istedik."

Merzifon esnafı ve Merzifon Belediyesi bünyesinde hizmet veren Şefkat Çarsının desteğiyle öğrencilere kıyafet yardımında bulunduklarını kaydeden AK Parti Merzifon Kadın Kolları Başkanı Ayşe Pektaş ise "AK Parti Kadın Kolları olarak yaklaşık on gün önce hummalı bir çalışma içerisine girdik. Engelli öğrencilerimizin yeni yıla hayata mutlu bir bakışlarla girmesi için hem birlikte pasta kesmek hem de kıyafet yardımında bulunmak istedik. Bizlere destek veren ilçe esnafımıza ve belediyemize sonsuz teşekkür ediyorum." şeklinde konuştu. CİHAN
Cihan


Kaynak : http://www.haber3.com/ak-partili-kadinlardan,-engelli-ogrencilere-kiyafet-yardimi-haberi-1699719h.htm#ixzz2GpEt3xR9

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ