Eğitilebilir zihinsel engelliler garsonluk mesleği eğitim kursu sona erdi

Eskişehir merkez Tepebaşı Belediyesi, Anadolu Üniversitesi ve İŞKUR tarafından başlatılan, "Eskişehir'in Renkleri Gökkuşağında Keşfediliyor" isimli eğitilebilir zihinsel engelli bireylere yönelik garsonluk mesleği eğitimi kursu sona erdi.


Garsonluk eğitiminin sınavları Tepebaşı Belediyesi Gökkuşağı Kafe'de gerçekleştirildi. Sınava, kursa katılan hafif, orta dereceli ve down sendromlu 18 yaş ve üzeri toplam 13 zihinsel engelli öğrenci katıldı. Sınav sonunda başarılı öğrencilere, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Tepebaşı Belediyesi'nden onaylı belgeleri, önümüzdeki günlerde düzenlenecek törenle verilecek.

Gerçekleştirilen sınavın komisyonunda; Tepebaşı Belediyesi Engelliler İletişim Merkezi Sorumlusu Kemal Yıldırım, Anadolu Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Atilla Cavkaytar, İŞKUR Temsilcisi Hatun Taran, Özel Eğitim Uzmanı Gözde Tomris ve Tepebaşı Belediyesi Kurs Eğitmeni Fatma Kırkses yer aldı.


Cihan

http://www.bugun.com.tr/son-dakika/egitilebilir-zihinsel-engelliler-garsonluk-meslegi-egitim-kursu-sona-erdi-haberi-149164

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ