Düzce Belediyesi Engelli Öğrencilere Yönelik Sinema Etkinliği Düzenledi

Düzce Belediyesi Yeşil Düzce Özel Eğitim Merkezi ve İş Eğitim Merkezi'nde eğitim gören çoğu engelli öğrencilere yönelik sinema etkinliği düzenledi.


Düzce Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü organizasyonu ile Yeşil Düzce Özel Eğitim Merkezi ve İş Eğitim Merkezi'nde eğitim gören 100 öğrenci için sinema etkinliği organize edildi.

Düzce Krem Park Alışveriş Merkezi'nde bulunan sinemada düzenlenen etkinlikte, Belediye Başkanı İsmail Bayram da öğrencilerle birlikte film izledi.

Muhabir : Barış Zengin / Ömer Ürer

Yayıncı: Murat Paksoy

Kaynak: AA
http://www.haberciniz.biz/duzce-belediyesi-engelli-ogrencilere-yonelik-sinema-etkinligi-duzenledi-1833034h.htm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ