13 yaşındaki zihinsel engelli kızı kaçırdılar

ZONGULDAK'ta 10 çocuk annesi 47 yaşındaki Feti Genç, ortaokul öğrencisi kızı hafif zihinsel engelli 13 yaşındaki Songül Genç'in, okul çıkışı kaçırıldığı iddiasıyla polise başvurdu.
Polis, küçük kızı bulabilmek için çalışma başlattı.
Karıştığı bir kavga nedeniyle 9 ay hüküm giyen eşi Hakkı Genç 3 aydır cezaevinde olan Feti Genç, önceki gün akşam polise başvurarak kızının kaçırıldığı ihbarında bulundu.
Kızının hafif zihinsel eggelli raporu bulunduğunu ve Aslan Zeki Demirci Ortaokulu'nda eğitim gördüğünü belirten Feti Genç şöyle dedi:
"Kızım cuma günü öğlen okuldan çıktıktan sonra eve gelirken, yol kenarında park edilmiş beyaz renkli bir otomobile iki kişi tarafından zorla bindirilmiş. Damadımın yengesi, kızımın arabaya bindirildiğini görünce beni aradı. Ben de durumu polise bildirdim. Kızım daha 13 yaşında. Başına kötü bir şey gelmesinden endişe ediyorum. Görenlerin en yakın karakola bildirmesini istiyorum."
Feti Genç 10 çocuğundan 5'inin evli, diğerlerinin yanında olduğunu belirtirken, polis küçük kızı bulmak için çalışmalarını sürdürüyor.
Hurriyet
 http://www.haber27.com/13-yasindaki-zihinsel-engelli-kizi-kacirdilar-100346h.htm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ