SORMA HAYAT BİR ENGELLİ KOŞUDUR





Aşk ile aştım ben her tür engeli
İniş çıkış hayat yol engebeli
Bir tek vuslatına yetmedi yaşım
Şimdi g/elin m’oldun eli bebeli?!
Ayrı yuva tuttun yaban ellerde
Gönlümü avuttum yaban güllerde
Hasret şarkıları tuttum dillerde
Tomurcuk sürgünler güle gebeli


Oysa gönül ne çok isterdi lâkin
Gönlünce bir ömür sürmedi sakin
Ölüm sana uzak ban’ay’sa yakın
Ben erken dünyaya geldim geleli
Kim erken geldiyse o erken gider
Dünya hali böyle gelen terkeder
Ha senin ha benim dert ne farkeder
Kâlbimi gül ile diken bileli?!
Davul bile çalsa dengi dengine
Herkes yaşça dengin bulur kendine
Hal böyleyken yenik düştüm derdine
Seninle göz göze geldim geleli
Gözümün içine bakardı gözün
Özünden özüme akardı özün
Sanki ateş olur yakardı hüzün
Aşkı gözde güneş bildim bileli
Sana sonsuz mutluluklar dilerim
inan ağlasam da yine gülerim
Kendi gözyaşımı kendim silerim
Ay güzel kâlbimi dildim dileli
Sorma hayat bir engelli koşudur
Külden güle dönen Anka Kuşu’dur
Aşılmaz dağların sarp yokuşudur
İmkânsız bir aşkla sevdim seveli
Şaban AKTAŞ
21.07.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ