Kur’an ve Siyer dersi engelliler için de hazır


Kur’an ve Siyer dersi engelliler için de hazır
Milli Eğitim Bakanlığı, özel eğitim kurumlarının haftalık ders çizelgesini de belirledi.
Buna göre engelli öğrenciler de 5 ve 8’inci sınıflarda seçmeli ders olarak Kur’an-ı Kerim, Hz. Muhammed’in Hayatı, Temel Dini Bilgiler ve masörlük derslerinden eğitim alabilecek. Milli Eğitim Bakanlığı engelli öğrenciler için ilkokul ve ortaokul için haftalık ders çizelgesini yayımladı. Yeni eğitim sistemi 4+4+4 ile engelli öğrencilerin de ders çizelgesinde birtakım değişiklikler yapıldı.
Engellilerin eğitiminde yine seçmeli dersler ön plana çıkarken en göze çarpan dersler ‘Kur’an-ı Kerim’, ‘Hz. Muhammed’in Hayatı’ ve ‘Masörlük’ oldu. Öğrenci, beşinci sınıftan itibaren programda seçmeli olarak yer alan bir dersi ilk kez sekizinci sınıfta alabileceği gibi, bu dersi beşinci sınıftan itibaren sürekli olarak seçebilecek ya da herhangi bir sınıf düzeyinde başka bir alandan ders alabilecek.
AHMET FATİH ERTURAN ANKARA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ