Kapakları Toplayalım Engelleri Aşalım Kampanyası


Kapakları Toplayalım Engelleri Aşalım Kampanyası,


Şanlıurfa'nın Akçakale Belediyesi'nin geçtiğimiz nisan ayında engellilere destek amaçlı başlattığı "Kapakları toplayalım engelleri aşalım" adlı plastik kapak toplama kampanyası sona erdi. 

Kampanya sonunda toplanan kapaklarla 2 engelli vatandaşa tekerlekli sandalye hediye edildi. Akçakale Belediye Başkanı Abdülhakim Ayhan kampanyayla ilgili yaptığı açıklamada, "İlçe halkı arasında yardımlaşmayı, dayanışmayı tesis etmek ve engellilere destek olmak amacıyla başlattığımız bu kampanya bizim açımızdan çok önemliydi. Bu kampanyaya tam destek veren ilçe halkına teşekkür ediyorum. Engelli kardeşlerimizin daha rahat bir hayat sürdürebilmeleri açısından bugüne kadar belediyemizin tüm imkanlarını seferber ettik.
Engelli kardeşlerimin içi rahat olsun bu imkanlar biz burada olduğumuz sürece onlar için seferber edilecektir. Onları seviyoruz" dedi. 

Tekerlekli sandalyeye kavuşan engelli vatandaş Mehmet Kızıl, "Şimdiye kadar günlük ihtiyaçlarımı karşılamada çok zorlanıyordum. Artık nasıl yaşarım diye düşünürken beni tespit eden, bu sandalyeyi hediye ederek beni mutlu eden başta Belediye Başkanımız Abdülhakim Ayhan'a ve tüm ekibine teşekkür ediyorum" diye konuştu. - ŞANLIURFA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ