Gül'den Engelli Kadına Yardım Sözü (Özel)


Haber: Gül'den Engelli Kadına Yardım Sözü (Özel)
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Cuma namazını Fatih Camii'nde kıldı. Geniş güvenlik önlemleri altında camiye giren Gül, restorasyonu tamamlandıktan sonra camide ilk kez namaz kılmış oldu. Camideki vatandaşlarla sohbet eden Gül, kendisinden yardım isteyenleri de geri çevirmedi. Bursa'dan İstanbul'a gelen ve Gül'ü cami avlusunda durdurarak ev problemini anlatan Hamide Ersoy isimli engelli kadın da yardım sözü aldı. Ersoy, Cumhurbaşkanı Gül'ün kendisi ile çok yakından ilgilendiğini ve içten davrandığını anlattı.

Cuma Namazı için Fatih Camii'ne gelen Gül, için cami içi ve çevresinde geniş güvenlik önlemleri alındı. Özel harekat timleri, çevredeki binalar ve cami minarelerine yerleştirildi. Namaz için camiye giren vatandaşlar üst aramaları yapıldıktan sonra içeri alındı. Gül'ün Fatih Camii'nde kıldığı namaz restorasyonun ardından bir ilk olma özelliği taşıdı. Camiye girişi sırasında çok sayıda vatandaş ile el sıkışan ve sohbet eden Gül, namazın ardından restorasyon sonrası camide yapılan çalışmalarla ilgili yetkililerden bilgi aldı. Gül'e İstanbulEmniyet Müdürü Hüseyin Çapkın ile İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu da eşlik etti.
'BİZE YARDIM ET CUMHURBAŞKANIM'
Cumhurbaşkanı'nın cami ziyareti sırasında vatandaşlarla sohbet etmesi sırasında Gül'den yardım isteyenler oldu. Bunlardan biri de Bursa'dan kızları ile İstanbul'a gelen 80 yaşındaki Hamide Ersoy isimli engelli kadındı. Gül'ün kendisi ile çok samimi ve içten bir şekilde ilgilendiğini ve derdini dinlediğini belirten Ersoy, "Sarılıp kendisini öptüm. Keşke beni onunla birlikte çekseydiniz." dedi. Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından evlerinin yeniden yapılması için proje yürütüldüğünü ve kiraya çıkmak zorunda kaldıklarını belirten Ersoy, ancak maddi yetersizlik yüzünden zorda kaldıklarını anlattı. Ersoy, Cumhurbaşkanı'nın gerekenin yapılması için talimat verdiğini de söyledi.
KORE GAZİSİ BAYILDI
Öte yandan, Cumhurbaşkanı Gül'ün camiden çıkışının öncesinde kalabalık arasında bekleyen bir Koregazisi baygınlık geçirdi. Mehmet Ali Borçbitiren isimli gazinin sıcak hava yüzünden baygınlık geçirdiği belirtildi. İlk müdahalesi olay yerindeki koruma görevlileri tarafından yapılan Borçbitiren'e, daha sonra olay yerine gelen sağlık ekibi tarafından müdahale edildi.
Ziyaretinin ardından camiden ayrılan Cumhurbaşkanı Gül, vatandaşları el sallayarak selamladı.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ