Engelli Şair’in çevre duyarlılığı



Haber/Foto Senih Yurdatapan/Enez
Uzunköprü ve Bornovalıların yakından tanıdığı Bedensel Engelli Şair Bahattin Akgün, tatilini geçirmekte olduğu Enez’de çevre temizliği yaparak hem insanlara örnek oluyor, hem de takdir kazanıyor.
Enezli yazlıkçıların piknik yaptıkları Beylikkoru Ormanında ve denize girdikleri sahilde çevre temizliğine hiç önem vermediklerini gören Şair Akgün, Enez Belediye Başkanlığından temin ettiği poşet ve eldivenlerle orman’da ve sahilde çöp toplamaya başladı.
Halkın kendi oturduğu yeri kirlettiğini, engelli haliyle bir şeyler anlatabilmek için çöp topladığını belirten Akgün, “maalesef ki çevreye karşı çok duyarsız bir toplumuz. Yediğimiz içtiğimiz şeyleri ortalıkta bırakarak daha çok çevre kirliliği yaratıyoruz. Deniz sahilinde ve Orman’da gördüğüm bu manzara beni üzdü ve Belediye’den temin edilen poşet ve eldivenlerle çöpleri toplamaya karar verdim. Her taraf poşet, şişe ve çeşitli atıklarla dolu. Engelli halime rağmen, elimde bastonumla bir şeyler yapmaya ve bu konuda topluma bir mesaj vermeye çalışıyorum. Umarım benim bu çalışmam insanlara örnek olur da tertemiz bir çevre’de yaşar hale geliriz. Bütün Enezli yazlıkçılardan ve gelen misafirlerden bu konuda duyarlılık ve hassasiyet bekliyorum” dedi.  
Uzunköprü doğumlu Şair Akgün’ün, ‘Yürekten Sesleniş’ isimli bir şiir kitabı bulunuyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ