SEDEF HASTALIĞI ÜZERİNE BİR SÖYLEŞİ

SORUYU SORAN::
merhaba
CEVAPLAYAN:
Merhaba SORUYU SORAN: BEy...Yogun bır sekılde çalışmaktayım..fakat size cevap elbette ıleteceğim..gecıkmelerden dolayı şimdiden özür dilerim
buyrun
SORUYU SORAN::
sedef hastalığı ile ilgili bi yazınızı görmüştüm
bununla ilgili bilgi almak istemiştim
CEVAPLAYAN:
evet buyurun

SORUYU SORAN::
siz ilaç mı yapıyorsunuz
CEVAPLAYAN:
yapmış oldugum MERHEM türü ilaçlar var..öncelikle siz şu sorularıma cevap verirseniz sevinirim ..Kaç senedir rahatsızsınız?vücudunuzda yayılıyormu yoksa sabit yerde olup UZUN ZAMAN SONRAMI YAYILIYOR..kaşıntı varmı ?....
SORUYU SORAN::
20 yıldır var
dizim ve altında bacağımın tamamı
dirsek bölgesi
saçlı deri
zaman zaman dağılıyor
sırtımda ve karın bölgemdede bir kaç tane var
kaşıntı oluyor kimi zaman
CEVAPLAYAN:
hımm sizinki ALLAHA şükür iyi huylu gibi...SORUYU SORAN: Bey İncir sütü hakkında yazı yazmıştım siz buyuk ihtimal o yazıyı okudunuz..incir sütünü denediniz mi ?
SORUYU SORAN::
ewt
avuç içinde vardı
oraya denedim
çok etkili olmadı ne yazıkki
CEVAPLAYAN:
anladım..kaşıntı için hap kullanıyormusunuz DELODAY gibi ?

SORUYU SORAN::
hayır
çok kaşıntım yok aslında
CEVAPLAYAN:
anladım ..BİLİNDİĞİ ÜZERE SEDEF İÇ HASTALIKTIR. Karaciğer den kaynaklanmaktadır. ENGİNAR sebzesi karaciğeri birebir TAMİR ETMEKTEDİR. eczanelerde ENGİNAR SUYU 1LT LİK KAPLARDA SATILMAKTADIR.bu suyun kullanımı ürün üzerinde yazmaktadır.Bu suyu mutlaka kullanın NORMAL SU YERİNE BU SUYU İÇİNİZ 15 GÜN DENEYİN.aslında enginarın kendisini yeme imkanınız varsa pazarlada falan bulabılırsenız bir süre
tüketiniz.ayrıca MARKETLERDE TURŞU REYONUNDA VEYA KONSERVE REYONUNDA enginar kavonozlarda satılıyor 1 ay yiyiniz BUNU ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM..KAŞINTI İÇİN İSE DELODAY İSİMLİ HAPI KULLANIN BU HAP UYKU YAPMAZ -HAFIZA SİLMEZ EN ÖNEMLİSİ BİR HAP YUTTUGUNUZDA 10 GÜN KAŞINMASSINIZ
GELELIM MERHEME
MERHEM İSTERSEN SANA KÜÇÜK BİR KAP İÇİNDE GÖNDEREBİLİRİM.BU MERHEMİ 10 GÜN KULLAN EĞER FAYDASINI GÖRÜRSEN DEVAMINI GÖNDERİRİM ,,,FAYDASINI GÖRMEZSEN 5-10 TL BİR CAMİYE BAĞIŞTA BULUNURSUN OLUR BİTER...FAYDASINI GÖRDÜĞÜN TAKTİRDE MERHEMİN DEVAMININ GÖNDERİRİM
SORUYU SORAN::
merhemin içeriğinden bahsedermisiniz peki
kortizondan korkuyorum
ana madde nedir
ben tarifini istemiorum yanlış anlaşılmasın
etken maddeyi bilmek istiorum
CEVAPLAYAN:
kortizon bir miktar ilaç içerisinde bulunmaktadır..ama bu merhem yaklaşık 12 çeşit karışımdan yapılmıştır..EĞER İLACA KARŞI YAN ETKİNİZ VARSA demre otunu ve limonu size tavsiye edeceğim..DEMRE OTU BENIM EVIMDE ŞU AN MEVCUT..demre otu yaprak şeklindedir.bu yapragı iyice sedef olan yere yedirin3-4 gün yapınıZ yada limonu sedef olan yere günde 3-4 kez sürün ..BEN İNCİR SÜTÜ DEMRE OTU VE LİMONU AYRI
AYRI
VÜCÜDUMUN SEDEF OLAN YERLERINDE DENEDIM
VE ÜÇÜDE O BÖLGEDEKİ YARAYI YOK ETTİLER
çok inatçı yaralarda var bu merhemıde onlar için kullanmaktayım şu an vucudumda %5 denebilecek bir sedef kabuklanması kaldı...
bir yakınım arkadası benden daha kötü idi..ayrıca onun sedefi ERKEK değil DİŞİ idi.her gün bir yerinde yara çıkıyor sedefe dönüşüyordu..onu bile bu merhem ile nerdeyse yok ettik diyebilirim................
ama unutmayın sedef iç hastalık içeriyi iyi yapmak gerekir bunun içinde ENGİNAR SUYUNU MUTLAKA KULLANIN VEYA ENGINAR YİYİN..
SORUYU SORAN::
merhem için teşekkür ederim
ben oranı ne olursa olsun
kortizon kullanmak istemiyorum
enginar tavsiyenize de teşekkürler
CEVAPLAYAN:
Rica ederim
SORUYU SORAN::
siz hangi ildesiniz
CEVAPLAYAN:
********
SORUYU SORAN::
çapa tıp fakültesinde
OPT adlı bir ilaç deneniyor
bitkisel olduğu söylenen
ben çok bilgi bulamadım bununla ilgili
CEVAPLAYAN:
bu ilacı duymadım araştırmamı isterseniz bir bakabilirim..benim karışımım elbette bitkisel değil..eğer düşünürseniz bana mail atınız size deneme amaçlı merhem hazırlayıp gönderebilirim..
SORUYU SORAN::
çok teşekkür ederim
kortizon yaydı vücuduma bu kadar bu hastalığı
bu yüzden
oranı çok az da olsa
kortizon kullanmak istemiyorum
şayet imkanınız varsa
OPT adlı bu ilacı araştırabilirseniz
hem sizin
hem de kendim için memnun olucam
CEVAPLAYAN:
peki......Ben ************ ve bu araştırma benim için hiç mesele değil ..16:00 a kadar bu konuda ögrendiklerimi size aktaracağım..saygılarımla mail adresinizi yazınız !
SORUYU SORAN::************
CEVAPLAYAN:
tamam saygılarımla
SORUYU SORAN::
saygı bizden
çok teşekkür ederim
CEVAPLAYAN:
Rica Ederim


MERHABA SORUYU SORAN: BEY
İSTANBUL TIP FAKULTESİNİN 0 212 414 20 00 NOLU NUMARASI ARANILARAK 31724-31728 DAHİLİ NUMARALARINDA BULUNAN DERMOTOLOJİ SEKRETERLİĞİ VE DERMOTOLOJİ POLİKLİKLİĞİ VE AYRICA LABORATUVAR-ECZANE BİRİMLERİ İLE GÖRÜŞÜLDÜ..SEKRETERLİK İLE POLİKLİNİK BİRİMLERİ BU İLACIN HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLMADIKLARINI BELİRTTİLER..LABORATUVAR GÖREVLİSİ İSE BU TÜR ÇALIŞMALARIN TAM NETİCELENMEDEN KAMUOYUYLA PAYLAŞILMADIGINI BELİRTTİ.ECZANE BİRİMİ HEM BİTKİSEL ÜRÜNLER HEMDE BİLİMSEL İLAÇ SORGULAMALARINDA OPT İSİMLİ BİR İLAÇ KAYITLARDA BULUNMADIGINI BİLDİRDİ ..BUNUN ÜZRİNE İSTANBUL SELÇUK ECZA DEPOSU 02165540554 ARANARAK OPT İSİMLİ İLAÇ SORGULANDI..ECZA DEPOSU BU İLACIN ŞU ANDA PİYASADA OLMADIĞINI KAYITLARDA BULUNMADIĞINI TESPİT ETTİ.UZUN LAFIN KISASI ARKADAŞIM BU İLAÇ BÜYÜK İHTİMAL DENEME SÜRECİNDE VE BİR SÜRE DAHA BEKLEMEK GEREKİYOR..
YAPMAN GEREKEN ŞUDUR google ye GOOGLE ALERT YAZ arama sorgusuna İSTANBUL TIP FAKÜLTESİ DERMOTOLOJİ OPT yaz…sonuç türüne HER ŞEY YAZ…ne sıklıklaya ÇIKAR ÇIKMAZ yaz…kaç taneye TÜM SONUÇLAR yaz e postanı yaz ..böyelikle internette bu konu hakkında bir sey çıktıgı an sana mail gelecek..bu google alerti her türlü TAKİP ETMEK İSTEDİĞİN ŞEY İÇİN KULLANABİLİRSİN..benden şimdilik bu kadar saygılarımla

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar